Kylläpä nyt tämä kirjottaminen venähti. Pitänee siis nyt varmaan kertoo kaikista päivistä torstain jälkeen.

   Perjantaina siis oltiin juomassa. Oon tosi ylpee itestäni, en juonut liikaa. Liikaa tosin joi yks kaveri, joka oksensi tosi ilosesti. Kannettiin aikasemmin illalla patja sinne ryyppypaikkaan ja loppu illasta se sit makas siinä lervaamassa.

   Lähin jätkäni ja yhen toisen kaverin kans käymään poikakaverilla hakeen lisää kaljaa, tää kaveri number one lähti nääs yhteisen kaveripojan kyytiin. Sit kun jätkän porukoitten kämpillä oltiin aloin soittaan tälle tyypille. "Mä oksennan, anna mun olla." Ja kun mentiin takas kylälle, niin siellähän tää oli oksentamassa. Aika jees. Mun osalta ilta meni erittäin hyvin.

   Lauantaista en kyllä nyt oikeen muista mitään, tuskin mitään erityistä tapahtui. Jäppiseni kans kuitenkin olin. Samoin kuin sunnuntainakin. Sunnuntaina meillä oli kaverikin mukana. Jätkäni kaveri, mut tosi jees tyyppi.

   Sunnuntaina tosin tuli sukulaisia meille juhlistaan mun synttäreitä. Hani ja kaverinsa tulivat mut hakeen, hähä, livistin.

   Eilinen meni kotona ollessa. En tehnyt mitään erityistä.

   Tänään poitsu herätti mut kuudelta. Tosi jees, aloin nukkuun uudestaan. Neljän jälkeen tuli nätti viesti ja viiden jälkeen lähdettiin vieskaan. Tää poitsuni kaveri tuli mukaan. Oli jännä reissu. Äippä hermostu kun pidettiin tupakkataukoo enkä vastannut puhelimeen. Vitunkos teet kun oot ulkona ja kännykkä autossa.

   Joo meen kattoon Tyra Banks showta. Cya!

   -Dawnie Skull